Oldalak

2010. június 29., kedd

Fürdőruha kismamáknak


A nyári terhesség nem olyan rossz, mint sokan gondolják, főleg az idei hűvös időjárásnak köszönhetően. Szeptemberre várom a kicsit, pont nyáron a legnagyobb a hasam.
Mégis akadt egy számomra kifejezetten nagy probléma. Méghozzá a fürdőruha kérdése. Nem vagyok sóher, de 15 000 Ft-ot nem akartam speciális kismamamodellre költeni (ráadásul nem is tetszenek igazán). A tankinit kifejezetten utálom, a bikinit pedig nem javasolják ilyenkor. Ezért megpróbáltam sima egyrészest keresni, amibe a pocakom is belefér. Nem is olyan egyszerű, mint amilyennek tűnhet. Hét bolt kínálatát próbáltam végig, (mivel nincs több fürdőruhát árusító üzlet városunkban) mondanom sem kell sikertelenül. Mindenütt a tankinit akarták rámbeszélni. Elkeseredve értem haza, akkor az idén nem strandolok? Pedig még télen is eljárunk néha, naná, hogy nyárra is fürdőzést terveztem a 2 éves fiammal együtt.
Amikor meghívott a Csepeli barátnőm egy hosszú hétvégére, elkezdtem az interneten nézelődni, hátha majd a fővárosban kapok megfelelő fürdőruhát. Akkor találtam rá az Otto egyik leányvállalatának (Bon Prix) honlapján egy olyan modellre, amely oldalt húzott, így gondoltam a pocak is belefér. Mivel "csak" 5 000 Ft plusz postaköltség volt az ár megrendeltem. Gondoltam ennyit megér, ha nem is jó, majd legrosszabb esetben jövő nyáron a szülés után használom. Hátránya volt, hogy nincs lehetőség a próbára (bár én használtam a mérettáblázatot a derékméretet figyelmen kívül hagyva) és 2-3 hét a szállítási idő.
Ma meg is érkezett és hihetetlen, de tökéletes a méret! Csinos és kényelmes.
Végeredményében jó szívvel ajánlom a hasonló helyzetben lévő kismamáknak.
Akit érdekel itt a link
http://www.bonprix.hu/bh/dla-niej/fürdőruhák/cat1.10.377.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése