Oldalak

2013. szeptember 11., szerda

Cukkinifasírt



Egyik nap vettem két hatalmas cukkinit, mert ebédre bundázott cukkinit készítettem. Mivel hamar kiderült, hogy ezt rajtam kívül senki nem eszi meg a családban, csak az egyik cukkiniből készült bundázott verzió. A bunda felét magában sütöttem ki és  a gyerekek azt ették ebédre majonézbe tunkolva.
Mivel a másik cukkinit is feldaraboltam, gyorsan fel kellett használni. Úgy gondoltam, mivel a fasírtot szeretik megpróbálom. Hátha cukkiniből is sikere lesz a golyócskáknak.
És bejött  a számításom, mert majdnem veszekedés lett abból, hogy kié legyen az utolsó zöldségfasírt.

50 dkg cukkini
1 evőkanál liszt
3 evőkanál zsemlemorzsa
1 tojás
1 gerezd fokhagyma
1 nagy csipet só
frissen őrölt bors
1 teáskanál édes nemes piros paprika

zsemlemorzsa a panírozáshoz

A cukkinit alaposan megmosom, nagy lyukú reszelőn legyalulom.
Megsózom és állni hagyom fél órát.
Utána alaposan kicsavarom, hozzákeverem a többi alapanyagot és kis golyókat formázok belőle. Meghempergetem zsemlemorzsában.
Bő, forró olajban kisütöm. Melegen tálalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése