Oldalak

2013. február 15., péntek

Minestrone

Ha én levest főzök, akkor a vagy krémlevest készítek vagy valami nagyon tartalmasat. Ezt úgy kell érteni, hogy egészen konkrétan megáll benne a kanál.
Erre jó példa a babgulyás. Egyszer a férjem felügyelt a levesre, amíg én valamit elintéztem. Szorgosan kóstolta is. Mire visszaértem a konyhába, közölte, hogy a hús majdnem jó, tehát hamarosan ehetünk. Csak csodálkozott, amikor én közöltem, hogy még teszek bele krumplit, babot és csipetkét is. :)
Ez a leves pedig a kedvenceim közé tartozik, mivel bármilyen zöldséget bele lehet főzni. Egy tipikus, mi van a kamrában étel. Ez a recept pedig a mi kamránk pillanatnyi állapotát mutatja be. :)
A gyerekek is imádják, mert nagyon változatos. Mindig találnak benne valamit, ami "ehető". Mert mindent még egy 4 éves sem piszkál ki a tányérjából. :)



1 l víz
1 fej vöröshagyma
4 gerezd fokhagyma
1 darabka parmezánhéj
1 db cukkini
3 db krumpli
2 db répa
25 dkg csiperke gomba
40 dkg kockázott paradicsom (konzerv)
10 dkg gyöngybab
egy babérlevél
bors

A zöldségeket meghámoztam, felkockáztam. Felöntöttem vízzel, megfűszereztem, beletettem egy babérlevelet. Hozzáöntöttem a paradicsom konzervet és a babot, beletettem a parmezánt. Közepes lángon, forrástól számítva kb. 1 óra alatt készre főztem.
Tálaláskor megszórtam reszelt parmezánnal, friss kenyeret kínáltam hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése