Oldalak

2011. szeptember 22., csütörtök

Szilvaszósz húsgolyóval


Volt a fagyasztómban apróhús, így arra gondoltam ledarálom és húsgolyót készítek belőle. Flat-cat fetás húsgolyó receptjét választottam. Mivel találtam kevés hámozott szeletelt almát és egy adag magozott szilvát is a mélyhűtőben, ebből készítettem főzelék féleséget hozzá.

Hozzávalók 3 főre

75 dkg magozott szilva
20 dkg hámozott és magozott alma
5 dkg cukor
1 tk őrölt fahéj

Minden hozzávalót egy vastag aljú lábasba teszek és közepes lángon kezdem főzni. Amikor kezd besűrűsődni, hasonlóan egy lekvárhoz, leveszem takarék lángra és tovább főzöm, amíg teljesen sűrű lesz.

Mellesleg az apró húsgolyókat a gyerekek és a felnőttek is egyformán imádják.

2 megjegyzés:

  1. én ezt nagyon szívesen megenném - de a családom többi tagja elakadna a húsgombóc édes szósz combón :)

    VálaszTörlés
  2. Pedig érdemes kipróbálni! :) Szerencsére nálunk a család erősen mindenevő. :)

    VálaszTörlés