Oldalak

2010. október 13., szerda

Eszter a kis jövevény


Tegnap volt Eszter lányom 1 hónapos. Könnyen gyorsan 3450g-mal és mindössze 49 cm-rel született szeptember 12-én (micsoda számmisztika én meg szept. 21-én). Mára már több mint másfél kilót hízott 2 cm-t nőtt és éjféltől 5-ig gyakorlatilag "átalussza az éjszakát".
Gondoltam, mivel már kialakult a napirendje tudom folytatni a főzőcskét és blogolást.
Eddig ugyanis arany életem volt, hiszen heti két-három alkalommal anyukám és anyósom főzött. Ez-valljuk be-nagyon kényelmes, de én szeretek a konyhában tenni-venni így alig vártam, tele új ötletekkel, hogy a Kisasszony hosszabb időt engedjen nekem a konyhában.
Szilárd a nagy 2 éves bátyja pedig már lelkesen segít nekem, persze főleg hátra felé. Tegnap például segített a keksznél golyókat formálni, és rögtön be is kapkodta őket még nyersen, nagy kacagás közepette.

1 megjegyzés: