Oldalak

2010. október 12., kedd

Tej- és tojásmentes keksz

Nem volt itthon kenyér, vagyis csak nekem nem maradt, ugyanis amíg szoptattam a fiúk vacsoráztak... Férjem rögtön felajánlotta, hogy vesz, csak várjam meg míg végez a dolgával kb 1-másfél óra. Gondoltam éhenhalás ellen addigis sütök egy kekszet, de nincs itthon tojás.
A nagy kényelem. Eddig mindig csak kitettem a tojástartót a teraszra és másnapra tele volt. No nem a jótündér töltötte fel, hanem az egyik dolgozó, akinek az anyukája tyúkokat tart. De most elköltözött az anyukájától (és lehet hogy nem hoz több tojást)? Na akkor találtam Flat-cat babáknak szánt kekszét. Nagyon jó! Bár megint átvariáltam... ez nálam betegség.

200 g liszt teljes kiőrlésű vagy rétesliszt
60 g növényi olaj pl. napraforgóolaj
50 g reszelt körte
30 g méz
fahéj
fél kávéskanál sütőpor

Mindent összekeverek és 1 cm-es golyókat készítek, amiket tepsibe rakok és villával ellapítom (ezt is Flat-catnél láttam). Gáz sütőben 180°C-on kb. 10 perc alatt megsül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése