Oldalak

2012. január 13., péntek

Balzsamecetes-mascarponés karaj


Szóval ritkán ismétlek a rántottánál és a tejbegríznél bonyolultabb ételeket, de ezt havonta egyszer muszáj elkészítenem közkívánatra.
Ezt a receptet pedig szinte szóról szóra be is tartom. Annyiban térek csak el tőle, hogy mivel most sajnos nincsenek friss zöldfűszereim, én szárítottat használok, amit nem veszek ki. :)
Ráadásul ez a recept igazán jól áll az új tapadásmentes edényeimnek.
Mi most mézzel megcsorgatott édes almával ettük.

Muszáj a mézről is szólnom! A piacon vettem egy helyi kistermelőnél egy üveg repce és egy vegyes mézet. A repce sűrű fehér és selymes. A vegyesnek pedig különleges, karamelles (Barna szerint juharszirupra hajazó) mellékíze van. ilyet még soha nem kóstoltam. Szóval, ha valaki találkozna az orosházi Bere Szabolccsal, feltétlen vegyen tőle egy üveggel!


1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Most akadtam rá a blogodra. Facebook-on Zizi kalandjai grillsütőjéhez szóltál hozzá és mondom, rákattintok már a blogodra. :) Aztán nagyon meglepődtem, amikor ismerős volt az arcod. Lehet, nem emlékszel, de a fősulin elsőben csoporttársak voltunk. :) Én is vezetek gasztro blogot. Ha van kedved, nézd meg. :)
    Feliratkozom rendszeres olvasónak.

    Üdv,
    Évi

    VálaszTörlés