Oldalak

2010. október 14., csütörtök

Csőben sült zöldségek

Kedvenceim egyike, mert végtelen variációja létezik és mindenki szereti.
Most így csináltam:

fél fej karfiol
fél brokkoli
3 pritaminpaprika
4 paradicsom

Besamel:
0,5 l tej
1 evőkanál liszt
kevés olaj vagy vaj

A zöldségeket megmostam, a karfiolt és brokkolit rózsáira szedtem és kevés vajon 5 percig pároltam fedő alatt. Addig csíkokra vágtam a paprikákat és felszeleteltem a paradicsomot. A zöldségeket egy hőálló tálba rendeztem.
A tejet felforraltam, a lisztet a vajon megfuttattam és hozzá kevertem a forró tejet. Sóztam és szerecsendióval ízesítettem. A kész besamelt a zöldségekre öntöttem.
Előmelegített sütőben 180 fokon 10 percig sütöttem fedővel lefedve, utána reszelt sajtot szórtam rá és fedő nélkül tovább sütöttem, amíg a sajt megpirult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése