Oldalak

2013. június 28., péntek

Sült cukkini krémleves



A gyerekeim új kedvence.
Szilárd konkrétan azt mondta, hogy ez a legfinomabb leves, amit valaha evett. Ezt el is hinném, ha nem mondá olyan gyakran. :) Szerencsére nem válogatós, ahogyan a testvérei sem. Így elég könnyű a kedvükben járni.
Csupán egyetlen dologra kell odafigyelnem. Mégpedig arra, hogy mindig legyen desszert.

Igazán jól esik a héten tomboló lehűlésben ez a meleg leves. Legalábbis nekünk.
Különben  forróságban, hidegen is finom lehet.

1 kg cukkini
1 fej vöröshagyma
2-3 ek olaj
1 l húsleves

A cukkinit meghámoztam, kis kockákra vágtam. A hagymát nagyon apróra szeltem. Az olajon üvegesre pirítottam a hagymát, utána hozzáadtam a cukkinit. Addig sütöttem, folyamatosan kevergetve, amíg áttetsző lett és megpuhult. Felöntöttem húslevessel, felforraltam és addig főztem amíg a cukkini teljesen puha nem lett.
A tűzről levéve merülőmixerrel krémesre turmixoltam. Megkóstoltam, hogy elég sós-e.
Petrezselyemlevéllel díszítve tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése